Πουλάκι να ‘ναι κι ότι να ‘ναι!
Κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2013 για iOS και τον Ιανουάριο του 2014 για Android. Μόλις λίγες ημέρες μετά, ο ταϊβανέζος δημιουργός του, Nguyễn Hà Đông (γνωστός στην αγγλική ως Dong Nguyen) και ο publisher, GEARS Studios, αποσύρουν το παιχνίδι από όλες τις πλατφόρμες. Η κυκλοφορία του σε Android που είναι η Νο.1 διαδεδομένη mobile πλατφόρμα, δημιούργησε κύμα εθισμού αλλά και αντιδράσεων από τους gamers που θεωρούσαν το Flappy Bird εθιστικό και συνάμα δύσκολο. Ποιο είναι όμως το υπόβαθρο που κρύβεται πίσω από αυτό το χαριτωμένο πουλάκι που έχει ακούσει μέχρι σήμερα τα περισσότερα μπινελίκια από κάθε άλλο χαρακτήρα;
Το Flappy Bird δημιουργήθηκε μέσα σε μόλις 2-3 ημέρες, δείγμα του πόσο εύκολα μπορεί ένας game developer να βγάλει χρήματα! Ο χαρακτήρας, το αγαπητό αυτό πουλί με τα κόκκινα χειλάκια, είχε σχεδιαστεί το 2012 για ένα Platform το οποίο ακυρώθηκε. Ο Dong τελικά ανέβασε το Flappy Bird στο iOS στις 24 Μαϊου 2013, κέρδισε πλήθος από downloads και βασίστηκε στο δωρεάν download και πληρωμή μέσω in-game διαφημίσεων. Ο developer ίδρυσε γρήγορα την Gears Studios καθώς κέρδιζε 50.000 δολάρια την ημέρα, ποσά αδιανόητα για τη χώρα του.